|
|
||||
|
||||
|
Ja, så er årets løb i Danmark vel overstået. Og hermed tænker jeg naturligvis på Københavns Marathon, og selvfølgelig kan de københavnere noget derinde rent antalsmæssigt, men så er alt da vist også sagt
![]() Nej, kom I her til Vestsjælland den 14. juni, så skal I få valuta for pengene i form af smuk natur. Og man kan vælge mellem tre distancer, så der er noget for alle. ![]() En hel marathon som løbes fra Slagelse via Korsør og ender i Skælskør. ½-marathon som starter i Korsør og ender i Skælskør. 5 km som starter ved Kobæk Strand i Skælskør og har samme målområde som de to andre løb. Uden tvivl Danmarks smukkeste løb. Og nej, jeg er ikke arrangør eller har aktier i nogen af klubberne. Men jeg bor i området ![]() Man kan se mere på: www.storebaeltsloebet.dk Bedouina |
|
|
||||
|
||||
|
Hovsa!
Løbet hedder egentlig "Storebælt Naturmarathon" - helt sikkert et mere dækkende navn. Bedouina |
|
|
||||
|
||||
|
Hej derude.
Er der nogle, der skal løbe dette løb på søndag? Bedouina |
|
|
||||
|
||||
|
Jeg jeg skal med på en 1/2 marthon
og håber at gemmen fører efter jeg også løb klinteløb sidste søndag det var hårdt se http://www.tv-moen.dk/indslag/klinteloeb_09.shtml og jeg skal på fredag også lige varme op med 10 km natløb på Frederiksberg
|
![]() |
| Emne værktøjer | |
| Visningsmåde | |
|
|