- 09-05-2010
- Mobbe
Er jeg den eneste der har bemærket at store annoncør og sponsoere har det med at vinde diverse test?
Så tilfældigvis en reklame for et produkt der blev "FARVORIT" i denne måneds Iform og HOV underligt nok var det samme mærke at finde ved Iforms kvindeløb med salg for øje af produktet som nu er kåret til markeds bedste. :confused:
produktet bliver kun testet med 3 andre mærker selvom der er mindst 16 forskellige på marked.. underligt...
Der står ikke noget om hvem testpersonen er, hvordan testen er foregået, hvorfor testen er taget og hvad den skal bruges til, jeg mener - de er da rimeligt relevant for os som forbruger at vide, også hvorfor man ikke har taget flere produkter med? Hvordan skal vi "stole" på en test hvor så selve vinderen er at finde på deres løbemesse blot en uge senere??
Som forbruger vil jeg bare være mere opmærksom når jeg ser en "test"..
Men måske er det bare sådan man gør for at få folk til at "bide" på...!! Det er bare øv. :
#1
#2
#3
#4