Jeg havde samme problem.. nej, undskyld udfordring.
Marathon Travel har angivelig stadig en del startnumre tilbage. -Men det fordrer selvfølgelig at man køber hotel hos dem også.
Jeg vil gerne sælge mit. Det er et herrenummer med tilhørebde løbetrøje str. L. Jeg har selv givet 136€ men er villi til sælge for 900,-
Evt 750 for startnummeret, underforudsætning af du sender trøjen til mig når du kommer hjem.
Kontaktes på 22 29 45 99 eller lars.storbjerg@jubii.dk
Hej.
Jeg er meget interesseret i at købe et startnummer. Jeg vil dog også gerne have mulighed for at ændre navnet.
Jeg kan træffes på 22455048 eller nillecramon@hotmail.com
Med venlig hilsen Nille Cramon
Hej. Jeg er meget interesseret i et startnummer til Berlin Marathon. Gerne med en forventet tid på mellem 3:30 og 4:00, men ikke noget krav. Jeg kan kontaktes på koustrup@gmail.com samt tlf. 2681 2719. Mvh Per Koustrup. Ps. Man kan ikke ændre navnet på nummeret.
Jeg har et startnummer tilsalg for 800kr med en forventet tid på 3:45.
Jeg kan desværre selv ikke deltage :'(
Kan kontaktes på peda@peda.dk
Vh Danny Kotelmann
Er Berlin allerede udsolgt?
Jeg havde samme problem.. nej, undskyld udfordring.
Marathon Travel har angivelig stadig en del startnumre tilbage. -Men det fordrer selvfølgelig at man køber hotel hos dem også.
=)
Ole
Er der nogen, der ved hvor sent/tæt på løbsdagen, man kan ændre navnet på løbsnummeret...?
Jeg mangler også start nummer til Berlin marathon, kan nogen hjælpe ?
Gert Fischer gert@aamann-fischer.dk
Løbet har været udsolgt i et par måneder. Jeg mener ikke, man kan ændre deltagernavn.
Hej
Jeg er også interesseret i startnr. til Berlin Marathon
Hilsen Asia (jopodraza@gmail.com)
Jeg sælger også et startnummer.
61 76 25 97 træffes bedst efter 15:00
Eller:
lorenzen_69@hotmail.com (Emne: "BERLIN MARATHON"), ellers sletter jeg formentlig mailen som spam.
Jeg er meget interesseret i et startnummer til Berlin Marathon.!
Til jer, som er villig til at sælge, så kan i kontakte mig på mailen lille_jonas1@hotmail.com
Jonas
Hej. Jeg er meget interesseret i et startnummer til Berlin Marathon. Gerne med en forventet tid på mellem 3:30 og 4:00, men ikke noget krav. Jeg kan kontaktes på koustrup@gmail.com samt tlf. 2681 2719. Mvh Per Koustrup. Ps. Man kan ikke ændre navnet på nummeret.
Hej
Jeg har et start nummer til berlin marathon til salg. Kan kontaktes på mobil 51541333
Vh Michael