Problemer med at skulle på wc

Sisse Lykkes billede

Hey

 

Jeg startede med at løbe her i Feb. Og det går rigtig godt, men efter jeg er begyndt på de noget længere distancer skal jeg simpelthen (undskyld sproget) skide hver gang jeg er ude og løbe... Det starter omk de 6-8km.. Så må jeg simpelthen ind i rabatten og trykke.. Den værste var 3 gange på 17km - rigtig racermave... Er der nogle der har nogle gode råd?? Fif...? Det kan også ske selv om jeg lige har været på wc inden afgang.. Det er lidt pinligt hvis man bliver nød til at løbe i busken til et løb... Ps jeg er ikke kaffedrikker - så gerne et råd der ikke indeholder kaffe... :-) Håber der er nogle gode ideer derude - suk :-(

 

Vh

 

Lykke

 

#1

Anonyms billede

Hej Lykke..

 

Jeg kender også godt til problemet og ved også at andre har prøvet at måtte en tur i skoven og derefter løbe hjem uden sokker på.. :D

For mit vedkommen sket det altid når jeg ikke fulgte de udskrevet regler om mad & drikke.

Spis ikke noget 2½ - 3 timer før dit løb, drik ikke noget den sidste time op til dit løb & så lige en tur på tønden inden du tager afsted.

Nu ved jeg jo ikke lige hvad din daglige kost består af, men spis varieret - ikke for store mængder og undgå for fed mad..

 

Håber det kan løse dit problem - go' tur :)

 

M.v.h René

#2

Anonyms billede

Der må heller ikke være for mange fibre i den mad du spiser inden du løber. Det sender maven på overarbejde. Inden et langt løb, spiser jeg hvidt brød med honning. Du kan også spise bolle mv men undgå havregryn, musli mm.

#3

Ejlif Pedersens billede

Ja, du har ret i at fibre sætter gang i maven. Jeg spiser hver morgen müsli, normalt går det jo meget godt, men skal jeg ud at løbe skal jeg lade være, for ikke at skulle i busken, jeg husker nu altid at have toiletpapir i lommen for ikke at skulle ofre sokkerne.

Log ind

To prevent automated spam submissions leave this field empty.

Nyt medlem

Velkommen til medlem nr. 14681:

Nyhedsbreve




Løber
Løbsarrangør

Læs mere om Under Amour HOVR Machina

Læs mere om Garmin Forerunner

Bliv medlem af løberne.dk