Løbeåret 2010

Barolo IFs billede

Hvordan gik jeres løbeår ??
Mit startede okay, lidt bagud i januar, pga en lille skade i december, men ikke mere end det kunne hentes. Der blev forcereret lidt mere end godt var, hvilken venstre baglår bar præg af i feb. og marts.

Maj satte jeg km rekord, med over 200 km, akillesenen syntes ikke helt det var så sjovt på sidte maj tur, godt der var 3 uger til storebælt natursti maraton. Ugen før nåede jeg Øresundsbroen, i høj solskin og masser af medvind Shock) Maraton løbet var super, kom hjem i tiden 3.38.20, gode ben hele vejen, solen skinnede som var den betalt for det.

midt i juli, stod akillesenen helt af, og jeg holdt pause i en måned og 5 dage, nåede dog DHL og friløbet. Løb nu kun mindre ture på 6 km, inden jeg i starten af november, valgte af holde pause resten af 2010.

Et løbeår som løb både op og ned. Glæder mig til 2011.

Barolo IFLL

Jakob Lind Tolborgs billede
2010 var et super løbeår i selskab med en masse fantastisk mennesker til en række sjove løb. Det giver alle muligheder for, at 2011 bliver et år med endnu flere fede begivenheder i kalenderen. :;-) Mvh. Jakob [URL="http://www.facebook.com/group.php?gid=32290786600&v=info"]Løbeklubben på Facebook[/URL]

Henrik Rehr Juncher Olsens billede
2010 var absolut ét af mine bedre løbeår, oplevelsesmæssigt som resultatmæssigt! - Trods mit meget begrænsede træningspensum tog jeg mit 9. og 10. marathon hjem i henholdsvis Paris og Amsterdam, og på mine favoritdistancer - de lidt kortere - lavede jeg resultater, som jeg skal kigge 7 år tilbage i mappen med diplomer for at finde bedre. Håber at de gamle slidte ben holder til endnu et år med skønne løbeoplevelser...! Henrik Olsen - Løbeklubben På Facebook :sko:

Graziellass billede
2010 gik som planlagt og det er stort, fordi jeg nåede mine mål (takker min kære mand, for det kunne lade sig gøre!). Jeg fødte nemlig i februar og har ikke kunne løbe under graviditet (brugt alt for lang tid på at restituere samt blev drænet for energi efter løbet), jeg gik derfor i gang næsten fra bunden af i maj og jeg er nu oppe på 20 km på de længste tur (hvilket jeg aldrig har opnået før). Jeg løber ca. 30 km om ugen p.t. Målet for 2011 er CPH maraton (mit første! ::-)) og håbet om at kunne placere hele ca. 42 km løb pr. uge samt ca. 4 km svømning og lidt cykling/spinning også :p Jeg GLÆDER mig :-))

mskms billede

mailindecisionindecision

Ulrik Torp Pedersens billede
2010 har budt mig meget. Men det bedste er de oplevelser jeg har haft med løbevenner fra: LIF & Løbeklubben på FaceBook. 1. 24 timers løb blev gennemført 130,089 km og den bedste løbemåned på 386,1 km er det også blevet til. Tak for alle oplevelserne. Glæder mig meget til endnu mere i 2011 Ulrik Torp Pedersen [SIZE="1"]der er ikke noget der gør mere ondt, end at det ikke er lidt dejligt[/SIZE]

brjs billede
2010 var absolut mit bedste løbeår...alt hvad jeg stillede op i lykkedes. 3 marathon... 3 pr... og det sidste vandt jeg. Gennemførte Hammertrail 50 miles...pr på 24 timer 175 km... vandt 12 timer i Viborg og ny pr. Mit store mål var Spartathlon i september... hvilket også lykkedes. Jeg har løbet 2968 km...heraf ca 200 efter Spartathlon ;;-). Mine nye mål... over 200 på 24 timer..og så gerne 1 eller 2 Spartathlon mere ;;-) Godt nytår til alle.

færdigmedfyrres billede
@brj: OK pralhals:;-) Hvilket marathon var det du vandt, og hvad var din tid? Endelig kom jeg igang med et reglmæssigt træningsprogram, hvilket resulterede i pr på 5km, 7,5km og 10km::-) Så alt i alt var 2010 et mindeværdigt år! I 2011 skal jeg under 40 min på 10km.

brjs billede
[QUOTE]@brj: OK pralhals Hvilket marathon var det du vandt, og hvad var din tid?[/QUOTE] Ja det var ikke CPH marathon ;;-)... men et lokalt, som jeg meget varmt kan anbefale ;;-) [url]http://www.tv2bornholm.dk/moduler/nyheder/news.asp?id=49047&[/url]

Log ind

To prevent automated spam submissions leave this field empty.

Nyt medlem

Velkommen til medlem nr. 15650:

Nyhedsbreve

Løber
Løbsarrangør

Læs mere her

Sign Up