Hjælp! Min FR405 er gået helt kold efter firmware-update.
- 8. august 2009 - 20:17
- Gus
Hej med jer!
Dette er mit første indlæg på dette forum - skrevet i desperation :-00
Jeg har lige købt mig et Garmin FR405 ur - fik det her til formiddag. Efter at have rodet lidt med opsætning osv, blev jeg i Garmin Connect opfordret til at opdatere min firmware. Hmm, det er jo altid forbundet med en vis risiko, men ok, tænkte jeg - lad mig få det overstået så jeg ikke skal bøvle med det senere og måske til igen indtaste alle opsætningsoplysninger. Big mistake! Det korte af det lange er nu, at jeg har et ur som er fuldstændig tabt for omverden - kan ikke kommunikere med ANT Agent og afviser med et bib alle forsøg på at overføre ny SW. I displayet står blot "Software Missing". Temmelig frustrerende! Nåede ikke engang udenfor med uret - havde selvfølgelig glædet mig til at lege med det i weekenden.
Er der nogen af jer, der har prøvet noget lignende? Eller har ideer til, hvor jeg kan søge information? Har selvfølgelig været igennem alle Garmins supportsider samt alle entries i Google, som kunne ligne noget...
Hilsen
Gus
Log ind
Nyt medlem
Velkommen til medlem nr. 5763:
Løbesolbriller
Køb verdens bedste løbesolbriller med 15% rabat hos Sunglasses Shop. Mange mærker. Brug denne rabatkode: SGSPROMO393.
Hent vores app
Fra shoppen
Nyhedsbreve
Vælg de nyhedsbreve du ønsker at til/afmelde dig.

Indsend kommentar