Hjælp! Min FR405 er gået helt kold efter firmware-update.

Guss billede

Hej med jer!

Dette er mit første indlæg på dette forum - skrevet i desperation :-00

Jeg har lige købt mig et Garmin FR405 ur - fik det her til formiddag. Efter at have rodet lidt med opsætning osv, blev jeg i Garmin Connect opfordret til at opdatere min firmware. Hmm, det er jo altid forbundet med en vis risiko, men ok, tænkte jeg - lad mig få det overstået så jeg ikke skal bøvle med det senere og måske til igen indtaste alle opsætningsoplysninger. Big mistake! Det korte af det lange er nu, at jeg har et ur som er fuldstændig tabt for omverden - kan ikke kommunikere med ANT Agent og afviser med et bib alle forsøg på at overføre ny SW. I displayet står blot "Software Missing". Temmelig frustrerende! Nåede ikke engang udenfor med uret - havde selvfølgelig glædet mig til at lege med det i weekenden.

Er der nogen af jer, der har prøvet noget lignende? Eller har ideer til, hvor jeg kan søge information? Har selvfølgelig været igennem alle Garmins supportsider samt alle entries i Google, som kunne ligne noget...

Hilsen
Gus

weblexs billede
Har ikke selv haft et sådant problem, selv om jeg nu ofte bøvler med opdatering og kommunikation mellem ur og PC. Fandt dog dette link, som du måske allerede har været igennem i din søgen: [url]http://www.soderlund.dk/running/?p=7[/url] Ellers må du have fat i Garmin. Flere af mine løbekammerater har haft fat i dem, og supporten er rigtig god.

Guss billede
Hej Weblex, Tak for dit forslag. Jeg havde set dét problem omtalt, og afprøvet fix'et af, men det ændrer intet - desværre!

BrianNNs billede
Har ikke selv oplevet dette problem. I første omgang vil jeg anbefale dig at nulstille uret, ved at holde start og reset tasterne inde samtidig i ca. 7 sekunder. Hjælper det ikke, kan du evt. prøve igen, med opladeren sat til. Ellers må du prøve at udnytte din garanti og kontakte Garmin Support. De plejer at være ret hurtige til at melde tilbage med en løsning, når man kontakter dem via mail.

Guss billede
Hej Brian, Jeg har prøvet dét med at nulstille uret, men det gør ingen forskel. Har i dag været i kontakt med Garmin, og de bad mig sende uret ind til reparation, hvilket jeg nu har gjort. Men tak for dit forslag alligevel - det er rart at vide at der sidder co-runners (medløbere?! ;-)) derude, som beredvilligt deler af deres erfaringer!

Log ind

To prevent automated spam submissions leave this field empty.

Nyt medlem

Velkommen til medlem nr. 14709:

Nyhedsbreve

Løber
Løbsarrangør

Læs mere om Under Amour HOVR Machina

Læs mere om Garmin Forerunner

Bliv medlem af løberne.dk