garmin405cx -avanceret træning?

Anonyms billede

Hej derude...

Jeg har været så heldig at få et lækkert garmin 405cx i julegave og glæder mig over alle de funktioner jeg har til rådighed.;;-)

Jeg er så småt ved at lære alle funktioner at kende , men kan ikke finde ud af at få den " avancerede træningsfunktion" igang.
Jeg troede at jeg kunne finde links/hjælp til dette på garmin connect, men enten har jeg overset noget eller ...:confused:

Findes der nogen derude som ved hvordan jeg får sat min avancerede træning igang ??

Tak for venlige input !!:Wink

John Peter Jensens billede
Tillykke med din Garmin 405CX. Jeg har en magen til. Jeg har bemærket at de ting jeg opretter i Garmin Training Center kommer til at ligge under avanceret når uret er synkroniseret. Jeg er selv helt ny til løb og følger et program jeg har hentet her på siden. Det veksler mellem gang og løb. I Garmin Training Center(GTC) kan jeg oprette løbeturen under "workouts". Når jeg så synkroniserer mit ur kommer programmet til at ligge under avanceret, hvor jeg vist kan starte turen fra. Jeg lægger nu turene i GTC kalenderen og starter dagens tur under 'time/date' menuen. Når jeg har gennemført et løb synkroniserer jeg så uret igen. Derefter kan jeg analysere turen i GTC eller Garmin Connect, hvor jeg også kan føre kalender over mine aktiviteter. Garmin Connect: [url]http://connect.garmin.com[/url] Garmin Training Center: Downloades fra [url]http://www.garmin.com/trainingcenter/[/url] Hej fra John.

Anonyms billede
Hej John Mange tak for dit svar... det lyder som det rigtige.;;-) Jeg er dog stadig ikke på - jeg ved ikke om det er fordi jeg har brug for bogen: "computerbetjening for dummies" :-00 .... måske noget i den stil . Er det på din egen personlige garmin side at du finder "workouts" ? eller er det under ANT agent ? Jeg kan ganske enkelt ikke finde den !! Så jeg vil være glad for en mere præcis trin for trin forklaring ( dummie forklaringen , you know !!) Så tak for hjælpen !

Nikolajs billede
Det er programmet Garmin Training center du skal brug, når du skal lave avancerede ture. Det kan ikke lade sig gøre fra Garmin Connect. Her er et link til download af Mac versionen, der findes også en PC-version [url]www.garmin.com/garmin/cms/us/intosports/training_center[/url] Mvh Nikolaj

Anonyms billede
Hej Nikolaj. Mange tak for hjælpen med TC- jeg har nu fået det til at virke efter meget bøvl. Jeg tror det var noget med opsætning i min pc'er der ikke var up to date. mvh. mathilde

Log ind

To prevent automated spam submissions leave this field empty.

Nyt medlem

Velkommen til medlem nr. 14709:

Nyhedsbreve

Løber
Løbsarrangør

Læs mere om Under Amour HOVR Machina

Læs mere om Garmin Forerunner

Bliv medlem af løberne.dk