Første løb 2009?

Bedouinas billede

Har I allerede nu planlagt, hvad det første løb i 2009 skal være?

Jeg satser selv på Holstebro Bymarathon den 15. februar, hvis altså:

1) Jeg kan nå at komme i form....LL

2) Jeg kan få planlagt at komme derovre :confused:

3) At det ikke bliver snestorm/aflyst Sad(

Bedouina

lillelones billede
Holstebro, det var da godt nok langt væk hjemmefra. Hvor mange km er du oppe på nu? mvh lillelone

Bedouinas billede
Hej Lillelone. Ja, det er langt væk hjemmefra :----( og derfor håber jeg også på, at jeg kan få kørelejlighed med en eller anden, ellers må jeg derover dagen før, og så bliver det lige pludselig dyrt. Jeg vil bare så gerne med for at se, hvordan min form er. Jeg drømmer jo stadig om et lille rendezvous med Frank den 21. maj ... P.t. løber jeg +50 om ugen, men jeg er meget tung, og jeg løber også langsomt. Og imorgen tager jeg jo på ferie i 3 uger. :D Og hvem ved, hvad der så sker med formen. Bedouina

lillelones billede
Hvis du kan holde til at løbe +50 km/ugen må du da være i ret god form. LLLL Jeg synes ikke nødvendigvis et en god form bør defineres ved hvor hurtigt man løber, vi er jo forskellige i vores udgangspunkt (bl.a. genetisk). Hvad de 3 ugers ferie angår, kan du måske (nogenlunde) opveje den manglende løbetræning med nogle lange vandreture!? Ha' en rigtig god ferie!:D mvh lillelone

BrianNNs billede
Havde planlagt at stille op i Nørresø Rundt her i starten af januar (mener det var den 2/1), men blev desværre ramt af en alvorlig forkølelse, så jeg ikke kom til start. Regner med at stille op i starten af februar, hvis jeg ikke er alt for lang tid om at blive rask.

lillelones billede
Mit første løb i år bliver, som alle i dette forum jo efterhånden nok er bekendt med :-)), Barcelona MT. Senere på programmet kommer så Lillebælt ½-marathon, Koldingløbet og Havbundsløbet og, måske, HCA MT i september. vh lillelone

Barolo IFs billede
Mit løbeprogram se nogenlunde sådan ud. 28 marts sydkyst ½ marathon - 24 maj copenhagen marathon - 20 September HCA marathon. leder lidt løst efter et ½ marathon i slutningen af august. Så er der DHL staffet i starten af september, hvis jeg ikke finder et ½ marathon, løber jeg alle 5 ture selv. Barolo

FrankBThs billede
Mit første motionsløb i år kommer ret sent. Det bliver fastelansmarathon på søndag her i Horsens.

Bedouinas billede
Mit første løb blev ikke Holstebro Bymarathon :----( fordi jeg var på ferie i 3 uger, hvor jeg slet ikke fik løbet, så formen styrtdykkede bare, så jeg nu kæmper en brav kamp for at komme tilbage til formen. :syg2: Så hvornår mit første løb bliver, ved jeg ikke. Håber dog på at jeg kan stille op til Sydkyst Marathon i Greve den 28. marts, men har endnu ikke tilmeldt mig. Det første løb, jeg er tilmeldt er Lillebælt Halvmarathon den 2. maj - men skulle dog gerne løbe løb noget før :rolleyes: Bedouina

Log ind

To prevent automated spam submissions leave this field empty.

Nyt medlem

Velkommen til medlem nr. 15162:

Klaus Detlefs billede
Hjerteløber ♥️ HM: 1:44:07 (‘20) 10K: 48:11 (‘20) 5K: 23:10 (‘20) Hver præstation starter med...

Nyhedsbreve

Løber
Løbsarrangør

Bliv medlem af løberne.dk